»Projekt so v Znanstveno-raziskovalnem središču Koper ocenili kot velik korak za digitalizacijo oljčne industrije in krepitev njene konkurenčnosti.«
»V omenjenem primeru ne gre nujno za goljufijo, saj se kakovost oljčnega olja lahko spreminja tudi po polnjenju v steklenice in je namernost zavajajoče prakse težko dokazljiva.«
»Industrija lahko razpolaga z velikimi sredstvi, veliko vlaga v te potvorbe in seveda tiste, ki so zelo dobre, jih tudi zelo težko ugotovimo. Ampak to ne pomeni, da jih ne – daleč od tega.«
»Najpogostejše napake so, da informacije niso podane na način, kot predpisuje zakonodaja – da so podane s premajhnimi črkami, zapisane nečitljivo in podobno. Redke pa so napake, da so informacije, ki so podane, napačne. Se pa zgodi, da določene informacije na embalaži tudi manjkajo.«
»Oljčno olje vsebuje pretežno enkrat nenasičene maščobne kisline tudi do 75 odstotkov, in je zato oksidaciji podvrženo bistveno manj kot rastlinska olja z visokim deležem večkrat nenasičenih maščobnih kislin.«
»Če želimo v oljčnem olju ohraniti kar največ za zdravje koristnih snovi, predvsem antioksidantov, je najbolje, da ga uporabljamo za hladne jedi, ali pa da ga dodamo v čim kasnejši fazi kuhanja.«
»Od teh 30 vzorcev je bilo 18 takšnih, ki so bili ugotovljeni kot neskladni. Se pravi, da se je z organoleptičnih preizkusom izkazalo, da niso ekstra deviška, ampak deviška.«
»Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali, in hkrati prepričali tudi strokovnjake.«
»Med telefonskimi prisluhi smo odkrili, da se je ponarejeno olje z utečenim, dolgotrajnim sodelovanjem s storilci iz Nemčije prodajalo tudi na Češko, Nizozemsko, v Španijo in Anglijo.«